diumenge, 2 d’octubre de 2011

Cavalls del Vent 2011






Els pensaments que t´arriben a passar pel cap quan portes 40kms i 3000 de positiu, quan veus que s´enfosqueix i fa fred, quan et donen una sopeta calenta i uns macarrons amb tunyina.
Això és el que em va passar!!! en 3 segons el meu trajecte va passar de ser una finisher a abandonar i deixar enrera ja tot el que havia assolit: 41 kms amb 3000 positius, amb gran esforç, vaig disfrutar del tot el camí amb ganes i energia, compartint kms amb diferents grups, diferenta gent.... amb molta alegria de quan t´animaven la multitud d´espectadors que hi havia.... em sentia bé, amb força, amb ganes d´acabar,d´arribar a meta i sentir el que era ser finisher de cavalls.... total!!!! arribo a prats d´aguiló... em poso les malles llargues, la tèrmica, un plat de sopa, uns macarrons, cocacola per arriar.... em vaig asseure 5minuts, 10 minuts, em començava a notar el cansanci a tot el cos... només em faltava algú que em diés: va Lídia anem ja que aquí ens apalancarem, ja que els meus 40 kms sempre són crítics i mandrosos... però ahir vaig fer els cavalls sola i no sentia la veu esperada i pensava, bueno i bueno, i na menjant i el temps passava,  fins que es va assentar un noi al meu costat que em va dir que abandonaba. S´em va girar completament i encara avui em pregunto perquè!!!!!  ja psicologicament vaig fallar en aquell moment i sense pensar ni dos segons vaig anar a l´organització i vaig dir que abandonaba.
No em tornarà a passar perquè quan em poso un objectiu al cap l´aconsegueixo per això l´any que bé, faci fred, tingui gana, diguin que abandonen o no, em posaré uns taps a les orelles, no em miraré a ningú, menjaré ràpid i cap amunt que fa pujada!!!!





tot una sorpresa trobar el meu fill animant-me al pitjor  desnivell de la cursa!!!! Gracias cari, fue un regalo muy grande para mi en aquel momento veros allí!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada