diumenge, 29 de maig del 2011

REMIX de Carros de Foc

Com diuen... viu el dia a dia. Això mateix és el que vaig fer jo durant 3 dies amb molt bona companyia i un paisatge espectacular. No calen més paraules. Està tot dit. Un ptonàs xulis!!!

            I......... Callejas creuant el Mississipi
                                       
                 no us ho perdeuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!

               http://www.youtube.com/watch?v=90VHazqQ8Mk      

            I.................. la nena disfrutant amb la neuuuuuuuuuu,... ;))                  

               http://www.youtube.com/watch?v=60ThnmlMZlY                        

5 comentaris:

  1. lo pasamos genial!!!! tenemos que organizar otra , gracias por los buenos momentos un saludo y tope!!!

    ResponElimina
  2. Pero ¿a que no os encontrasteis ningún hurón?

    ResponElimina
  3. ostias david !!!! esplicale a Lídia la história del hurón multador de fuets, jajajaj

    ResponElimina
  4. Organizaremos otra que será la bomba!!! David, me encontré un hurón y nos tenias que haver visto peleandonos por el fuet, el huron me sacaba los dientes y yo mis urpas... al final me lo comí yo!!! ja,ja

    ResponElimina
  5. Bien hecho. A este pollo no le dejes ni la cuerda. jajajajajajaja

    ResponElimina